FLIR:s Servicepaket 

Årligt underhåll och kalibrering är avgörande för att upprätthålla din värmekameras höga prestanda och fältmässighet. Utan årligt underhåll och kalibrering kan värmekameran ge felaktiga värden. 

FLIR:s servicepaket är utformade i olika nivåer så att du kan välja den nivå av service som passar ditt företags behov och budget. Serviceplanerna erbjuds baserat på årliga prenumerationer eller flerårsprenumerationer. FLIR:s servicepaket inkluderar:

Servicepaket Premium

servicesupport4Vårt "Premier Service"-paket ger dig prioriterad service vilket i de flesta fall innebär en ledtid på bara några få dagar. Paketet inkluderar ett 14-punkters inspektions- och kalibreringsprogram, såväl som fullständig reparationsservice för maskinvara och/eller programvara. Det här paketet ger valuta för pengarna med inbyggt årligt underhåll, kalibrering, reparationsservice för maskin- och programvara, inkluderar alla delar och allt arbete och garanterar till och med snabb ledtid inklusive både allmänt underhåll och utökad garanti, allt till ett mycket överkomligt pris.

Utökad garantipaket

servicesupport3Det utökade garantipaketet "Extended Warranty" omfattar delar till och arbete med din värmekamera. Det kan vara en värdefull tjänst om din kamera råkar ut för ett maskin- eller programvaruproblem. Du måste köpa det utökade garantipaketet innan garantitiden löper ut. Paketet gäller även om din kamera används kontinuerligt dygnet runt.

Allmänt underhållspaket

servicesupport6"General Maintenance"-paketet omfattar ett komplett, avancerat 14-punkters inspektions- och kalibreringsprogram . Det här paketet omfattar inte material eller arbete.